Translate

Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

Μεγάλη και χρηστική μολυβοθήκη


Για την σημερινή μου κατασκευή (μολυβοθήκη)θα χρησιμοποιήσω
διάφορα άδεια κουτιά τροφίμων και έχω όπως θα δείτε και στην παρακάτω φωτογραφία αρκετά.
Με βοηθό την μεγάλη μου κόρη(που το απόλαυσε), βρήκαμε ότι είχαμε διαθέσιμο στο σπίτι όπως: χαρτί περιτυλίγματος, κόλλα δυνατή για χαρτί, ψαλίδι, χάρακα και λίγο πλαστικό μπλε χρώμα για το κέντρο των λουλουδιών.Εσείς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ότι βάλει ο νους σας(όπως αυτοκόλλητο χαρτί με διάφορα σχέδια, γκλίτερ, αυτοκόλλητα, βότσαλα, καλαμάκια κ.ο.κ) Μεγάλη η γκάμα, όσο και η φαντασία...


Εδώ η συλλογή μου από διάφορα άδεια βαζάκια από μαρμελάδες, καφέδες κλπ. που δεν μου έκανε καρδιά να τα πετάξω.
Σκεφτόμουν να τους ξαναδώσω ζωή.

Έτσι και έγινε


Αποφάσισα να τα μετατρέψω σε κάτι ενδιαφέρον και χρήσιμο όπως η αυτή η μολυβοθήκη,
η οποία και οργάνωσε το χάος των μολυβιών, των στυλών κ.ο.κ που υπήρχε στο γραφείο της κόρης μου, αλλά και μας έδωσε την δυνατότητα να περάσουμε μαζί ώρες διασκέδασης και δημιουργίας.



Καλή επιτυχία στις δικές σας δημιουργίες.
Υπάρχουν πολλύ ωραίες ιδέες στο διαδίκτυο όπως σε αυτήν την ιστοσελίδα που δείχνει ακριβώς τα βήματα δημιουργίας: http://mygreatchallenge.blogspot.gr/2013/05/diy-colored-pencil-organizer.html
                                                          

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου